Tvätt tvätt tvätt!

Hajhopp!

Onsdag och redan mitten på veckan. Huualigen vad dagarna springer iväg. Är underbart väder ute, solen skiner och det blåser friskt! Jag har hängt ut tvätt och så fort jag åkt och köpt lite mer sköljmedel ska jag tvätta en maskin till. Vi har köpt en ny tvättmaskin, en svart 8 kgs Cylinda. Fungerar superbra och det är så mycket roligare att tvätta när det går så lättvindigt. Vår förra stängde av sig då och då så man var tvungen att passa den varje halvtimme typ. Och glömde man det kunde man komma ner fem timmar efter man satt på den och det stod att det fortfarande var 35 min kvar. Sjukt störande! Men som sagt, nu har vi en ny stor och det är underbart! :D Visste inte att man kunde bli så glad för en tvättmaskin men det kunde man visst ;-)

Annars idag har vi inte så mycket planer. Ska åka och handla och beronde på om Fredrik ska ha bilen till jobbet så kanske vi åker ner till stan i eftermiddag. Vi har nämligen bara en bil nu eftersom vi krockade med ett rådjur förra veckan. Lite jobbigt men vi får försöka fixa den andra bilen så fort som möjligt. Skulle vara 50 timmar på ett dygn istället, tiden räcker liksom inte till!

Tanken är att Fredrik och hans kompis ska börja byta tak här hemma till helgen så vad jag och Wille ska hitta på då återstår att se :-) Blir nog nån tur någonstans.

Måste ta och baka lite någon dag med. Och frysa in så vi har när vi får fikagäster :-)

Nu tyckte jag att jag hörde Willis vakna i vagnen ute så nu är det dags för en sen lunch för den lilla mannen!

Kram

Gung gung är kul : ) 

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram