En Hugo <3

Nu var det såå längesedan jag skrev igen. Är ingen idé att gå igenom allt som hänt för det är alldeles för mycket. Det allra största är att Wille har blivit storebror, till en Hugo! En 52 cm lång och 4375g tung kille som var alldeles perfekt <3

Förlossningen gick jättebra, och jag kommer skriva en förlossningsberättelse precis som jag gjorde med Wille. Anledningen till att det inte kommit någon än är för att jag väntat på mina journaler, men nu fick jag hem dom i veckan så jag ska försöka skriva den så fort som möjligt.

Allt flyter i alla fall på väldigt bra här hemma, Hugo är en mycket nöjd kille som aldrig skriker. Helt otroligt lugn. Och Wille är såå snäll mot sin lillebror. Pussar & kramar på honom som bara den, och vill gärna hålla handen. Värmer så i hjärtat att se dessa två, mina två, sjukt att säga så. Mina två söner. Kan inte förstå det..

Men nu ska jag strax ge Hugo lite mat, han sitter i babysittern här bredvid och flaxar med armar och ben just nu. Storebror och pappa ligger och sover.
 
Magen bara några dagar innan lilla Hugo behagade att titta ut, åtta dagar över tiden
 
 
Mina killar och jag <3
 

Världens goaste storebror
Hugo 2½ vecka gammal
Igår, nästan 7 veckor gammal. Tiden springer iväg!
Sliten mamma och bebis efter förlossningen
Wille får Hugo att skratta
Min största skatt
 
 Att åka vagn ihop med lillebror är kul
Så mycket kärlek
Wille är go på lillebror redan i magen
 

Här är några bilder från senaste tiden. Ska lägga upp fler men det får räcka för nu. Hugo är huuungrig!
 
Kram

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram