Sjukt!

Ja nu är vi sjuka här hemma igen. Eller vi och vi, nu är det min tur IGEN. Wille var ju hemma från dagis hela förra veckan för att han var förkyld och jag blev ju dålig då med. Dock ingen feber utan bara förkyld. Nu vaknade jag upp i morse med feber och den högra halsmandeln är svälld. Ooorkar inte! Men det viktigaste är att mina killar mår bra och det gör dom, Hugo är lite snuvig bara.

Hoppas verkligen vi slipper nå mer sjukdomar nu, är så drygt när man aldrig känner sig frisk.

Nu håller Hugo på att somna här bredvid så då ska jag försöka sova lite jag med.

Kram

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram