Första snön

Nu är första snön fallen och imorgon är det november. H E R R E G U D. Men det ska bli mysigt med jul!

Jag har skickat in lite ansökningar till universitetet så eventuellt börjar jag plugga i vår. Tanken är att Wille ska in på dagis i början av januari men vi får se hur det blir med det. 

I helgas var vi på kryssning! Var jättekul men tyckte inte Tallinn var så särskilt mycket att ha. Vi hade inte kollat upp så mycket innan så vi gick bara på två mindre köpcentrum och sen gick vi tillbaka till båten. Var ju inget shoppingställe direkt, och kallt var det! Kan tänka mig att det är bättre där på sommaren. Men det var kul och skönt att komma iväg en sväng. Nu dröjer det nog ett tag innan jag vill åka utan Wille igen, saknade honom nämligen rejält. Särskilt på lördagkväll, men det gick bra :-) 

Till helgen sticker vi iväg igen, men denna gång tar vi ju med oss Wille. Vi tänkte åka till mamma/mormor i Örebro under helgen. Kul att hitta på nått och det passade bra eftersom Fredrik jobbar eftermiddag denna vecka (vilket betyder att han är ledig på fredag) och mamma också var ledig på fredag. Så det ska bli kul :-)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen. Wille har börjat vakna tidigare, runt 6-6.30 så jag försöker komma upp i tid. Ska dessutom ut och springa intervaller imorn så det gäller att vara på g! 

Kram

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram