September

Ja nu är hösten här. Känns i luften att det är kyligare men jag tycker det är skönt. Särskilt när det är så härligt väder som det har varit idag. Hellre en kylig fin höst än en regning varm sommar. Man får försöka se positivt på allt :-) Och med hösten kommer det alltid så mycket fina kläder i affärerna, och det är ju såå kul!

Här hemma är allt bra. Vi är fortfarande i renovering men nu har jag målat dörr och fönsterforder och taklister vilket betyder att vi är i slutklämmen. Känns otroligt skönt och jag är så nöjd med hur det blir. Blir så himla bra. Å så kul att jag och Fredrik har åstadkommit detta i stort sett helt själva. Vissa saker har vi fått hjälp med men det mesta har vi faktiskt gjort själva. Fredrik är otroligt duktig!

Wille ligger och sover nu och jag har precis rivit tapeter i andra delen av vardagsrummet. Tog dock en paus nu och skrev sms till F och fråga om vi inte ska sätta gipsplattor på istället. Är sjukt ojämn vägg och all gammal tapet sitter löst så vi kommer nog behöva spackla hur mycket som helst där sen. Men vi får se vad han svarar =)

Om 5 dagar blir vår Willis 11 månader! EN MÅNAD KVAR TILL ETT ÅR! Kan ni förstå det? För det kan inte jag. Han föddes ju liksom igår. Otroligt. Tiden går så fort men för varje dag ser man mer och mer hur han utvecklas och får en egen personlighet. Han har fått ett jäkla humör, undra vem det är ifrån ;-)

Nä nu ska jag slappa i soffan! Sen blir det nog sängen tidigt, är så skönt att komma upp i tid på morgonen och känna sig pigg! Har ju en del målning kvar så det gör jag nog färdigt imorgon om vädret tillåter :)

Kram

Tänk att skrutten har varit såhär liten! Finaste unge <3

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram