Nagelförlängning

Hejhopp!

Här är allt fint. Idag har jag unnat mig lite vardagslyx, har gjort nagelförlängning med fransk manikyr. Blev jättefint. Man känner sig så mycket fräschare direkt, jag tycker det gör jättemycket om man har fina naglar!

Idag har jag gjort nått annat kul med! Jag och Johanna var nere på Resia och bokade kryssning till Tallin den 26e oktober. Det är vi två och Petter och Fredrik som åker. Ska bli skitkul att komma här ifrån en sväng. Vet att jag kommer sakna Wille som tusan, blir ju första gången vi sover utan honom. Det ser jag egentligen inte fram emot men jag vet ju att det måste hända nån gång framöver, och då är han ändå över ett år. Plus att han inte kommer behöva vara någon annanstans för mamma/mormor kommer hit och är barnvakt. Så Wille får ju ändå vara hemma. Är ju lite tryggare för honom. Så jag tror det kommer bli jättebra. Fredrik får detta i födelsedagspresent av mig när han fyller år på måndag =) Dock vet han redan om det eftersom jag inte vågade boka utan att han visste det eftersom han måste ta ledigt och så!

Imorgon ska jag till tandläkaren, hualigen! Inte något jag ser fram emot men jag ska be till gudarna att jag inte har nått hål. Hoppashoppas! Efter tandis ska jag direkt till Erika för lite mer vardagslyx, klippning och färgning. Får se vad det blir för nått kul :-)

Till helgen är det kalas för Fredrik på lördag. På kvällen kommer Petter&Johanna hit så vi ska bjuda på lite mat :) Ska bli kul :)

Nu ska jag fortsätta se på Svenska Hollywood och den fantastiska Gunilla Persson, hon skrämmer snäppet mer än tandläkaren ;)

Kram


Nya naglarna :-) 

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram