Oktober

Hejhopp!

Hejhopp!

Dåligt med inlägg men dagarna liksom flyter förbi och jag hinner inte med för fem öre. Om 6 dagar blir Wille ETT ÅRFörstår ni? För det gör inte jag. Men, känner ingen ångest nu. Det är så kul att se honom nu, en egen liten individ som förstår så mycket. Säger man "gå in i vardagsrummet och sätt på musiken" så gör han det på sin leksak. Samma sak när man säger att han ska gå och borsta tänderna, då går han direkt till toaletten. Vet ej om jag skrivit det men Wille går för fullt nu. Han tog ju förststegen 17 augusti och efter ungefär två veckor gick han på riktigt. Förra veckan gick han till och med utomhus med skor på sig. Vi var i stadsparken och helt plötsligt lämnade han mig i sandlådan och började jaga ankorna. Så gulligt! 

Till helgen blir det kalajs för Willis. Dessutom är det mârten så vi ska nog ut där och härja på lördag förmiddag. Premiär för Wille. Iaf i Arvika, i Årjäng var vi ju för två veckor sen :-) 

Nu ska jag lägga en beställning på Ellos tror jag. Är ju 40%+20%+fri frakt! Blir ju nästan inga pengar alls ;)

 

Kram

 

Kommentarer

Design gjord av; Sunkissedsugar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Matilda Eklöw
Ålder: 20
Bor: Arvika
Civilstatus: Förlovad med Fredrik

Övrigt: 20-årig tjej boende i de värmländska skogarna. Har nyligen flyttat till hus med min Fredrik och våra små hundar Dixon och Mayia. Den 30 september beräknas vår lilla kille i min mage titta ut I min blogg skriver jag bland annat om graviditet, hundar och renovering. Hoppas ni kommer trivas! Kram